• Meble biurowe
  • Meble gabinetowe
  • Aranżacja biura

Partner serwisu

Firma Lobos zapewnia kompleksową obsługę dla firm: dostarcza meble biurowe, artykuły i urządzenia oraz serwis.

Materiały biurowe dla firm - Portal internetowy

Popularne wpisy

Gabinet z klasą
12 sierpnia 2015
Praktyczne wskazówki pomocne w wyborze mebli biurowych
17 sierpnia 2015
Nowoczesne czy tradycyjne wyposażenie biura?
26 sierpnia 2015
7 wiodących kierunków w projektowaniu i aranżacji powierzchni biurowej
4 września 2015
Meble biurowe w stylu minimalistycznym
9 września 2015
Meble biurowe przeznaczone do gabinetu
14 września 2015
Strona główna » Meble biurowe » Wskazówki dotyczące etykiety otwartego biura

Wskazówki dotyczące etykiety otwartego biura

Niezależnie od tego, czy nazywamy je otwartym biurem, biurem na planie otwartym czy czymś zupełnie innym, duże biuro z dużą liczbą osób może być koszmarem, gdy nikt nie przestrzega granic.

Biura otwarte mogą być fantastycznie produktywne, zwłaszcza jeśli chodzi o pracę zespołową, ale muszą istnieć pewne niewypowiedziane zasady, których przestrzega każdy pracownik. Wszystko to sprowadza się do ogólnej etykiety biurowej.

Ten film jest świetną wizualną wskazówką, o jakich rzeczach mówimy.

  • Zawsze okazuj szacunek innym ludziom - chciałbyś, aby inni ludzie odnosili się do Ciebie z szacunkiem, prawda? W takim razie odwzajemnij się tym samym, a stworzysz harmonijne środowisko pracy.
  • Nie rozpraszaj się zbytnio - Efektywne planowanie przestrzeni biurowej może oznaczać, że ludzie mają dużo miejsca, ale nie oznacza to, że Ty możesz przejąć nad nimi kontrolę!
  • Utrzymuj porządek w miejscu pracy - Dbaj o porządek na biurku i w jego otoczeniu, a w miarę możliwości efektywnie wykorzystuj biurowe rozwiązania do przechowywania.
  • Nie zostawiaj wystającego krzesła biurowego - Nie ma nic bardziej irytującego niż ktoś, kto ciągle zostawia swoje krzesło biurowe w odległości około metra od biurka, kiedy wstaje, aby gdzieś wyjść!
  • Szanuj zapachy - Nie używaj perfum ani wody kolońskiej o zbyt mocnym zapachu, ponieważ możesz siedzieć obok osoby, którą silne zapachy mogą przyprawić o ból głowy. Z tego samego powodu unikaj też jedzenia lunchu przy biurku.
  • Ciszej! - To chyba rozumie się samo przez się. Jeśli musisz porozmawiać z kimś po drugiej stronie biura, wstań i przejdź się tam, a nie krzycz na wszystkich! Tak samo nie mamrocz ciągle do siebie podczas pracy - to denerwujące dla osoby po drugiej stronie biurka!

Czy kiedykolwiek miałeś trudnego kolegę w takiej sytuacji? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami na naszej stronie na Facebooku!

Hanna Polek
"Ekspert to człowiek, który przestał myśleć – on wie."

Powiązane wpisy

Fajne gadżety techniczne i innowacje na 2022 r.

Podczas gdy dla większości z nas czas płynie zbyt szybko (jak to możliwe, że mamy już luty?), oznacza...

Czy odwadniasz się przy biurku?

Czy poświęcasz dużo uwagi swojemu zdrowiu i dobremu samopoczuciu, siedząc za biurkiem? Mówimy tu o...

Czy domowe biuro może być tak samo produktywne jak zwykłe biuro?

Kiedy wyobrażasz sobie pracę w domu, jak ona wygląda w Twoim wyobrażeniu? Czy jest to idylliczne...

Ważne parametry i funkcje mebli biurowych

Meble biurowe charakteryzują się dość znaczącą rozpiętością cenową. Pierwszy problem jaki się...

Designerskie meble do nowoczesnego biura

Dla wielu Polaków biuro to podstawowe miejsce pracy. Niekiedy spędza się w takim biurze niekiedy nawet...

Meble biurowe w nowoczesnym stylu

Meble biurowe muszą zostać tak wybrane, ale pasowały do stylu oraz charakteru całego wnętrza. Te...

©netcom-zamosc.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Meble biurowe
  • Meble gabinetowe
  • Aranżacja biura