• Meble biurowe
  • Meble gabinetowe
  • Aranżacja biura

Partner serwisu

Firma Lobos zapewnia kompleksową obsługę dla firm: dostarcza meble biurowe, artykuły i urządzenia oraz serwis.

Materiały biurowe dla firm - Portal internetowy

Popularne wpisy

Gabinet z klasą
12 sierpnia 2015
Praktyczne wskazówki pomocne w wyborze mebli biurowych
17 sierpnia 2015
Nowoczesne czy tradycyjne wyposażenie biura?
26 sierpnia 2015
7 wiodących kierunków w projektowaniu i aranżacji powierzchni biurowej
4 września 2015
Meble biurowe w stylu minimalistycznym
9 września 2015
Meble biurowe przeznaczone do gabinetu
14 września 2015
Strona główna » Meble biurowe » Jak dostosować się do nowego stylu zarządzania

Jak dostosować się do nowego stylu zarządzania

Kiedy w Twoim miejscu pracy pojawia się nowy kierownik, może być trudno sobie z tym poradzić. Na początku trudno jest poradzić sobie z każdą zmianą, ale ważne jest, aby skupić się na możliwościach, a nie na negatywnych elementach.

Każdy styl zarządzania jest inny, więc kiedy masz nowego menedżera, być może będziesz musiał dostosować się do jego szczególnego sposobu zarządzania pracownikami. Jak więc to zrobić, aby w okresie przejściowym nie powodowało to niepokoju i zmartwień?

  • Daj sobieczas - pozwól nowemu menedżerowi zaaklimatyzować się na stanowisku kierowniczym i odnaleźć się na nim.
  • Daj mu szansę - Nie nastawiaj się negatywnie od samego początku i daj mu szansę na wprowadzenie pozytywnych zmian w miejscu pracy, wspierając go w tym procesie
  • Bądź otwarty - Jeśli szczególnie lubiłeś swojego poprzedniego menedżera, może być Ci trudno zaakceptować nowego, ale musisz być otwarty i elastyczny w swoim podejściu.
  • Potraktujto jako nową szansę na zmianę - Sytuacja z nowym menedżerem może być o wiele lepsza, ale nie dowiesz się tego, jeśli nie spróbujesz i nie potraktujesz tego jako nowej szansy!

Patrząc na sprawy w pozytywny sposób i pozwalając, aby wody po zmianie kierownictwa opadły, można się przekonać, że teraźniejszość jest znacznie lepsza niż przeszłość.

Czy w Twojej firmie doszło ostatnio do zmiany kierownictwa?

Ewelina Zacharska
"Prostota jest szczytem wyrafinowania."

Powiązane wpisy

Czy zmiany w miejscu pracy mogą być czymś pozytywnym?

W życiu jest wiele sytuacji, w których trudno jest zachować pozytywne nastawienie. Stoimy teraz w...

Jaki rodzaj przechowywania jest najlepszy dla domowego biura?

Jeśli próbujesz umeblować swoje domowe biuro dla całkowitego stylu i produktywności, z pewnością...

Jak zachować łączność jako zespół w trudnych czasach

W czasach przeciwności, opieramy się na tych, którzy nas otaczają, szukając wsparcia i pomocy. Może...

Czy elastyczny czas pracy to najlepszy wybór dla Ciebie?

Jeśli chodzi o znalezienie dobrego sposobu na zorganizowanie swoich godzin pracy, masz większy wybór...

Czy tablet i klawiatura mogą kiedykolwiek zastąpić laptopa?

Ważne jest, aby zawsze mieć się na baczności poszukiwać nowych technologii, które pomogą Ci...

Jak wywrzeć wrażenie na gościach w sali konferencyjnej w pięciu prostych krokach

Za każdym razem, gdy gość wchodzi do sali konferencyjnej, po cichu ocenia w myślach, czy jesteś firmą...

©netcom-zamosc.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone.
  • Meble biurowe
  • Meble gabinetowe
  • Aranżacja biura